• Köpvillkor Gremo Collection


KÖPVILLKOR Gremo Collection

För att bli kund hos oss måste du vara minst 18 år.
Genom att lägga en beställning godkänner du köpvillkoren och att Gremo AB inför dina personuppgifter i sitt kundregister.

PERSONUPPGIFTER

De personuppgifter du lämnar när du gör din beställning kommer endast att användas av oss för att hantera dina beställningar samt för att skicka erbjudanden och nyhetsbrev. Vi kommer inte att lämna ut eller sälja dina uppgifter till tredje part.
Du kan genom att skriva till oss, begära att dina personuppgifter rättas eller tas bort.

BETALNING

Du betalar dina varor till vårat bankgirokonto eller genom Swish-betalning. Där anger du ditt namn, telefonnummer, ordernr och summan.

OBS! Dina varor skickas efter att betalningen har registrerats på vårat konto.

Då beställning utförs läggs varorna undan i tre (3) dagar (från datum för ordern) i väntan på betalning. Efter dessa tre dagar raderas ordern om betalning inte har registrerats.
Du har följande betalningsalternativ:

  • Bankgiro: 522-6055
  • Swish: 123 313 95 81

 

Om du redan är kund hos oss kan du välja att betala med faktura, fakturan skickas tillsammans med din order. Betalningsvillkor är 10 dagar. Vid utebliven betalning utgår en påminnelseavgift med 50 SEK samt dröjsmålsränta på fn 12% per år.

PRISER

Alla priser anges inklusive svensk moms. Vi reserverar oss mot skrivfel samt prisändringar.

FRAKT- OCH EXPEDITIONSKOSTNAD

Frakt och expeditionskostnad tillkommer med 129 SEK.

RETURER

Du har enligt distansavtalslagen 14 dagar ångerrätt på alla varor. Ångerrätten börjar gälla när du tar emot din vara.
Varorna ska returneras i originalförpackning med alla etiketter kvar och tydligt märkt med ditt namn och adress samt telefonnummer.
Varan ska vara i sitt ursprungliga skicka för att ångerrätten ska gälla.
Vi tar inte emot något som uppenbart varit använda.
Vill du byta till annan storlek skickas den nya varan kostnadsfritt. Du som köpare betalar bara returportot för den gamla varan. Skulle du få en defekt eller fellevererad vara ska du kontakta oss så snart som möjligt dock senast inom 14 dagar. 
Returportot samt tidigare frakt/postförskottsavgift står du som kund för.
Kontakta alltid info@gremo.se innan ni skickar tillbaka er retur.

REKLAMATION

Om du ser att din försändelse är skadad kontakta oss via email info@gremo.se snarast.
Om det skulle vara något annat fel på din vara skicka ett email till info@gremo.se så löser vi det.

OBS! Skadad förpackning godtar vi inte som reklamation.

FÄRGER OCH NYANSER

Färgerna som visas på denna webbplats kan uppfattas som missvisande ibland, detta beror på att inte alla har samma färginställningar på sina datorer

LEVERANSER

Du ansvarar själv för felleverans med anledning av felaktiga adressuppgifter från din sida 
Vi ansvarar ej för förseningar som uppstår hos posten.